Alla inlägg under december 2012

Av hest-tjejerna - 30 december 2012 18:42

Hej!! Som ni vet så är ridningen över för den här terminen. Men den 4-5/1 så ska det vara hoppkurs för Bettan. Jag och Linn ska vara med. Jag ska ha Aston och Linn ska ha Gold-Fire. Min lilla syster Betty ska var med på Gold-Fire också. Vi fick det i julklapp . Det sämsta med jullovet är att det inte är ridning och det bästa är att man slipper skolan och läxor . Jag har fått masor av julklappar!! De bästa klapparna var nog min vita tävlingströja och min svarta tävlingströja och hoppkursen och Svea mössan. Snön finns inte mer i Blekinge, det suger då kan man inte ha snöbollskrig men Linn och syrran. Jag ska ta gröntkort till våren med Linn och en av mina andra kommpisar,jag är så jävla nervös för att man inte ska klara det. Om man inte gör det så kan man inte tävla lika mycket och jag vill verkligen göra det. Inte bara hoppa tränings tävlingar. Jag har hoppat en tävling med Aston på 80cm och jag kom tvåa men jag är nöjd för det var ju min första tävling  . I dag har jag gjort knappt ingeting mer än att städa och hoppat med min hund Crut, vi hoppade ganska högt men han var inte i fokus så det gick sådär . Jag längtar till nyårsafton då ska några av mina kompisar komma.


GOTT NYTT ÅR på er alla!!    

Presentation

hej vi är två tjejer som gillar hästar.Läs gärna vår blogg.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

linn o lydia

Hej vi heter Linn och Lydia och vi kommer att blogga om hästar och hästlivet och vad vi gör i stallet. Följ järna vår blogg.


Ovido - Quiz & Flashcards