Alla inlägg under augusti 2013

Av hest-tjejerna - 24 augusti 2013 08:15

Hej!!
Igår var jag på lägerskola med klassen och det var rätt kul!!
Vi bodde på ett vandrarhem och två stugor. Jag sov i stuga med Linn, Wilma och Emma och vi hade kul.
Vi paddlade kanot och det var super kul!!

Men vi får höras senare<3

[Bild]

Av hest-tjejerna - 16 augusti 2013 21:07

Har haft en lång dag och typ bara städat och inget mer..
Men nu på kvällen så har jag tagit en ansiktsmask och en bra film!!
Men snart börjar skolan och jag har ju bytt skola till mjällby nu så det blir spännande!!

Men vi hörs<3

[Bild]

Av hest-tjejerna - 10 augusti 2013 12:46

Igår var jag på jazzfestivalen och kollade runt lite men det var rätt kul. Jag var inte där så länge, istället gick jag hem och kollade på två filmer, den ena var Hur många lingon finns det i världen och den andra var Harry Potter hemlighetens kammare. De båda var bra men Harry Potter kan ingen slå i detta läget. Och igår red jag även med bästa Wilma på hennes unghäst Zeri och det gick super bra hon var snäll och lugn men lite pigg i vänster varvet men fin annars.

Och idag så ska jag till Wilma kl 18 och sen ska jag sova där till söndag och det blir väl att gå ner till jazzen en runda ikväll med.

Men vi hörs senare/ Lydia<3

Av hest-tjejerna - 2 augusti 2013 09:51

Jag var på middag igår hos våra grannar och det var trevligt. De grillade hamburgare och nåt kött och revben. Sedan hade de en jättegod sallad och mycke mer gott. Efter den middan var mätt.

Vi gick hem kl 23 men jag somnade inte förrän kl 24. Och i dag upp tidigt för att gratta Betty på födelsedagen. Ikväll blir det kalas för henne och vi ska bjuda på grillat. Men nog om det. Idag ska jag inte göra nåt mer än baka. Ikväll kommer bilder på de jag har bakat. Det är 33 grader i härliga Hällevik! så det blir väl att man tar sig ett dopp vid bryggan. Är det någon mer som ska dit?


Av hest-tjejerna - 1 augusti 2013 19:42

Nu är man på middag med grannarna och några till!!

Av hest-tjejerna - 1 augusti 2013 15:15

I tisdsags var jag och sköt lerduvor med hela familjen och Julia! Det var super kul och jag träffade 9st, jag är super nöjd för att ha gjort det för första gången. Men jag sköt inte riktiga duvor utan de var gjorda av lera förstås. Jag ska dit på söndad igen och skjuta, det skall faktiskt bli kul.  Men nog om det, jag ska slinga håret blont och det ska Julia få göra hon ska även klippa mig, jag kommer bli så fin hoppas jag. Men snart ska jag på middag hos mina grannar och äta o sånt ni vet. Jag har inte ridit på ett bra tag och det är både skönt men ändå tråkigt på samma gång. Jag ska ta lite bilder och ikväll.  Nu ska jag svepa in Bettys presenter för hon ska ju tvunget fylla år, hon fyller 12år imorgon.



Jag har kik jag heter: lylly1, kika mig gärna skulle varit kul att prata med de som läser vår blogg. Skriv i kommentarerna vad ni heter. 

Presentation

hej vi är två tjejer som gillar hästar.Läs gärna vår blogg.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

linn o lydia

Hej vi heter Linn och Lydia och vi kommer att blogga om hästar och hästlivet och vad vi gör i stallet. Följ järna vår blogg.


Ovido - Quiz & Flashcards