Alla inlägg under januari 2013

Av hest-tjejerna - 10 januari 2013 19:21

Tja!! Jag hoppar ju en häst som heter Aston. Och i onsdags så hade vi hoppträning för Bettan. Vi skulle hoppa utan stigbyglar och Aston var pigg så när vi skulle galoppera över bommarna så hoppade han stora skutt över bommarna, så jag ramlade av och landade på höften, jag slog mig inte så allvarligt men jag har lite ont men det är ingen fara   . I dag har jag haft utvecklingssamtal, det gick bra jag var så snäll så . Snart har det gått en vecka i skolan och snart helg . JAG VILL TILL MIN ASTON!!!!                                                   
                                                  
                                                  
                                                  
        Många kramar till våra läsare,  Lydia   

Av hest-tjejerna - 8 januari 2013 12:58

Hej!! I dag börjar ridskolan  Jag ska rida i dag, vilken Häst/ponny jag ska ha i dag vet jag inte än men hoppas att vi får välja själva . Jag ska kanske ska vara med i division 3 laget i vår.

Av hest-tjejerna - 1 januari 2013 17:51

Tja,Tja, nu är det 2013 och ett hellt nytt år, Jag är med linn hemma hos mig och vi ska sova över  vi vill gärna ha frågor att svara på  när ni ställer frågor så skriv gärna vad vi kan kanske skriva om!!  

Av hest-tjejerna - 1 januari 2013 17:51

Tja,Tja, nu är det 2013 och ett hellt nytt år, Jag är med linn hemma hos mig och vi ska sova över  vi vill gärna ha frågor att svara på  när ni ställer frågor så skriv gärna vad vi kan kanske skriva om!!  

Presentation

hej vi är två tjejer som gillar hästar.Läs gärna vår blogg.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

linn o lydia

Hej vi heter Linn och Lydia och vi kommer att blogga om hästar och hästlivet och vad vi gör i stallet. Följ järna vår blogg.


Ovido - Quiz & Flashcards