Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

Tröt som bara den!!

Av hest-tjejerna - 10 augusti 2013 12:46

Igår var jag på jazzfestivalen och kollade runt lite men det var rätt kul. Jag var inte där så länge, istället gick jag hem och kollade på två filmer, den ena var Hur många lingon finns det i världen och den andra var Harry Potter hemlighetens kammare. De båda var bra men Harry Potter kan ingen slå i detta läget. Och igår red jag även med bästa Wilma på hennes unghäst Zeri och det gick super bra hon var snäll och lugn men lite pigg i vänster varvet men fin annars.

Och idag så ska jag till Wilma kl 18 och sen ska jag sova där till söndag och det blir väl att gå ner till jazzen en runda ikväll med.

Men vi hörs senare/ Lydia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hest-tjejerna - 15 november 2013 20:35

Hej det var länge sen nu men här är jag!! Jag har varit i skolan hela dagen nästan, har bland annat haft musik i dag som var super kul. Men när jag kom hem så la jag mig i sängen och kollade lite på datan. Sedan joggade jag en runda med en av hundarn...

Av hest-tjejerna - 29 oktober 2013 21:49

Har ont i mina ben efter dagens ridpass!! Vi skulle rida utan stidbygrlar nästan hela lektionen. Jag hade Bella och hon var rätt spänd i vänstersidan och lite i höger men annars var hon fin och gick på tyglen och allt. Har ju lov nu så tar det rätt c...

Av hest-tjejerna - 2 oktober 2013 09:20

Då sitter man i skolan med de bästa, Emma,Wilma och Linn. Och Wilma leker fotomodel.......... Och nu taggar vi en timmes rast och sen idrott.<3   Kram!! ...

Av hest-tjejerna - 28 september 2013 14:23

Då var det lördag, och det står kalas på schemat för min pappa. Så då kommer det några stycken.' Det sämsta med att ha kalas är att städa och fixa ovs... Som ni säkert inte vet så har jag varit med på triatlon för en vecka sedan och det gick sådä...

Av hest-tjejerna - 11 september 2013 20:06

Då var det onsdag igen och jag har precis kommit hem från hoppträningen. Och prinsen hoppade super bra lite seg men de gick ändå rätt bra. Linn hoppade Dot och det gick bra, bara hon fick fart på galoppen  så gick det super. Men det var inga problem ...

Presentation

hej vi är två tjejer som gillar hästar.Läs gärna vår blogg.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

linn o lydia

Hej vi heter Linn och Lydia och vi kommer att blogga om hästar och hästlivet och vad vi gör i stallet. Följ järna vår blogg.


Ovido - Quiz & Flashcards